Standaard |
Upgrade
|
Verschil
|
|
Vermogen pk | 145 pk |
195 pk
|
50 pk
(+34%)
|
Koppel / trekkracht | 360 Nm |
420 Nm
|
60 Nm
(+17%)
|
Vermogen kW | 107 kW |
143 kW
|
36 kW
(+34%)
|
Vermogen pk | 145 pk |
205 pk
|
60 pk
(+41%)
|
Koppel / trekkracht | 360 Nm |
440 Nm
|
80 Nm
(+22%)
|
Vermogen kW | 107 kW |
151 kW
|
44 kW
(+41%)
|
Methode |
CFTuning is dé specialist voor het leveren van tuning files voor diesel- en benzinevoertuigen, voor meer prestatie en minder brandstofgebruik. Wij hebben jarenlange ervaring in het tunen van Renault Renault Master145 pk motoren, om op die manier een betere motorperformance en een efficiënter brandstofverbruik te behalen.
Door uw voertuig te analyseren kunnen wij het programma van het motormanagement, ook ECU (Engine Control Unit)genoemd, optimaal voor u afstellen. Deze motorsoftware bepaalt grotendeels het gedrag van de Renault Master 2.3 DCi Bi-Turbo 145hp motor en het verbruik. Wij kunnen de motorsoftware voor elke personenauto, bestelwagen, vrachtwagen of tractor op maat instellen.
Het resultaat van de tuning met onze aangepaste bestanden is meer vermogen van de Renault Master 2.3 DCi Bi-Turbo 145hp motor, een vlakkere koppelkromme, minder brandstofverbruik, meer koppel in de lagere toeren en een betere reactie van het gaspedaal. Door optimalisatie van de koppelcurve krijgt de Renault Master 2.3 DCi Bi-Turbo 145hp motor een soepelere acceleratie met meer koppel in lagere toeren. Doordat er met lagere toeren eerder geschakeld kan worden draait de Renault Master 2.3 DCi Bi-Turbo 145hp motor minder toeren en loopt dus efficiënter.
Veel tuning-organisaties in de hele wereld downloaden onze CFTuning files om hun Renault te tunen. Al onze Renault Master 2.3 DCi Bi-Turbo 145hp tuning files bieden de best mogelijke prestaties en resultaten, die binnen de originele veiligheidsmarge liggen.