Standaard |
Upgrade
|
Verschil
|
|
Vermogen pk | 136 pk |
182 pk
|
46 pk
(+34%)
|
Koppel / trekkracht | 305 Nm |
405 Nm
|
100 Nm
(+33%)
|
Vermogen kW | 100 kW |
134 kW
|
34 kW
(+34%)
|
Vermogen pk | 136 pk |
195 pk
|
59 pk
(+43%)
|
Koppel / trekkracht | 305 Nm |
425 Nm
|
120 Nm
(+39%)
|
Vermogen kW | 100 kW |
143 kW
|
43 kW
(+43%)
|
Methode |
CFTuning is dé specialist voor het leveren van tuning files voor diesel- en benzinevoertuigen, voor meer prestatie en minder brandstofgebruik. Wij hebben jarenlange ervaring in het tunen van Mini Mini Roadster136 pk motoren, om op die manier een betere motorperformance en een efficiënter brandstofverbruik te behalen.
Door uw voertuig te analyseren kunnen wij het programma van het motormanagement, ook ECU (Engine Control Unit)genoemd, optimaal voor u afstellen. Deze motorsoftware bepaalt grotendeels het gedrag van de Mini Roadster 2.0 Diesel 136hp motor en het verbruik. Wij kunnen de motorsoftware voor elke personenauto, bestelwagen, vrachtwagen of tractor op maat instellen.
Het resultaat van de tuning met onze aangepaste bestanden is meer vermogen van de Mini Roadster 2.0 Diesel 136hp motor, een vlakkere koppelkromme, minder brandstofverbruik, meer koppel in de lagere toeren en een betere reactie van het gaspedaal. Door optimalisatie van de koppelcurve krijgt de Mini Roadster 2.0 Diesel 136hp motor een soepelere acceleratie met meer koppel in lagere toeren. Doordat er met lagere toeren eerder geschakeld kan worden draait de Mini Roadster 2.0 Diesel 136hp motor minder toeren en loopt dus efficiënter.
Veel tuning-organisaties in de hele wereld downloaden onze CFTuning files om hun Mini te tunen. Al onze Mini Roadster 2.0 Diesel 136hp tuning files bieden de best mogelijke prestaties en resultaten, die binnen de originele veiligheidsmarge liggen.